Friday 13 January 2012

Maajun Anggun Bistari...

Salam..pada semua yg menjengah masuk kat blog nih...
Nak crita skit pasal Maajun Anggun Bistari....ade 2,3 org kawan yg makan Maajun nih bagi feedback yg memberangsangkan....bukan cakap org lain lah ni dr saya sdiri..alhamdulillah sejak makan MAB nih badan pun xrasa lesu sgt...lemak2 pun mcm dah lembik2 skit..cuma kena rajin bersenam je untuk jd lebih baik..alhamdulillah...ada sorang kawan nih baru je cuba makan MAB ni sebotol..2,3 ari yg lpas tel saya tanya "nape ye aku punya 'breast' berdenyut2 sedangkan masa period dia dah lpas...saya bg tau itu adelah perkara biasa ini kerana bila kita makan MAB ni urat2 sekitar untuk kembali tegang...ini adalah ape yg dibagitahu oleh saya punya leader...so kawan saya tu seronoklah dgar akan kebaikan memakan MAB ni...so jgn takut bg yg baru nak mkn tu akan simptom2 mcm nih...ade sorang mamber tu lg bg tau MAB nih mmg terrrbaiklah..terutamanya bg org pompuan yg dah kawen dlm hub suami isteri..ni kira pengalaman kawanlah saya bg tau nih...so bg sape2 yg berminat untuk mendapatkan dan mencuba  MAB nih jgn takut2 mesti puasati punya...ape2hal bg mendapatkan MAB ni blh contact saya di no tel 016-9656632...saya adalah salah seorg pengedar  MAB area Klang dan Shah Alam..kalau tak pun rajin2lah jenguk
http://www.facebook.com/MABKelantan
Dibawah ni saya sertakan beberapa masalah yg boleh diselesaikan oleh MAb (atas izin ALLAH-insyallah)
1)Family Planning / menjarak kehamilan /merancang keluarga
2)Merawat keputihan yg teruk
3)Menjaga peranakan
4)Menbuang darah kotor / toksin melalui period
5)Menstabilkan hormon wanita dlm badan
6)Menstabil dan mengatur period setiap bulan
7)Mencantik dan menegangkan payudara
8)Melancarkan perjalanan darah
9)Melawaskan pembuangan air besar - menjaga usus
10)Menambah tenaga sepanjag hari
11)Mengawal kolestrol dlm darah
12)Menurun & Mengawal berat badan
13)Awet Muda..
Kalau ade yg berminat bg tau ya...helo2 lah ke 016-9656632  jangan risau pasal produk nih kerana ada jaminan :(Sila rujuk Statement dibawah)
       'MAAJUN ANGGUN BISTARI (MAB) telahpun didaftarkan di bawah Akta Cap Dagangan 1976 berkuatkuasa 7April 2011 di mana hak eksklusif cap dagangan atau Trade Mark MAB hanyalah dipunyai oleh ZAL PERMAI RESOURCES. Oleh yang demikian pihak syarikat berhak mengambil tindakan undang-undang ke atas sesiapa sahaja yang mungkin menggunakan nama dan logo MAB tanpa kebenaran dan boleh dikenakan hukuman denda atau penjara di bawah Seksyen 18, Akta Perihal Dagangan 1972. Pihak kami amat mengambil berat atas penjenamaan nama MAB ke atas produk Maajun Anggun Bistari agar mutu serta khasiatnya sentiasa terpelihara dan dijamin tulen'.






No comments:

Post a Comment