Wednesday 28 March 2012

Yang Istimewa...


Nasi Kerabu Ayam Goreng Berempah
Nasi Dagang Gulai Tongkol dan Ayam 
Salam...ntah nape ssh sgt nak updated blog...malasnya..bukan ape jadi malas bila xtahu nak taip ape,lagipun kawe nih xbrape pndai nak menyusun ayat2 cantik utk di baca...entry ni pun dah 2,3 kali asyik tukar je dan draf je tp xpos pung...ntahlah..xpelah harap2 yg ni terpost lah ya..semenjak2 x update blog ni dah bermacam2 peristiwa berlaku..antaranya....xkeja dan bukak kedai..alahai bukan kdailah kiranya mcm gerai tp tumpang kdai abg ipor..asalnya kdai mak mertua kat umah lama dia tp skrg didiami oleh abg ipor dan biras ku...Ijahans..kiranya betul2 kat dpan umah diaorg..sorrylah ya..skrg ni dah jd pengacau ttp tiap2 pagi kat laman umah dia ni...time ksh juga sbb izinkan parkir keta kat lamam umah...antara hasil yg aku nmpak betul2 mbuatkn aku nekad ialah terciptanya Mazlini Abdullah Enterprise...dan kepakaran aku adalah agar perut anda2 semua tersenyum riang dgn hidangan Nasi Kerabu Ayam Goreng berempah, Nasi Dagang Gulai Tongkol dan Ayam,dan next week mayb aku akan tambah satu menu sbb ade org tnya Nasi Lemak...insyallah jika bekesempatan..mintak2 agar disempatkan ya..mungkin utk nasi berabu pung aku ingat nak tambah daging goreng sbb ade org tnya ..nasi kerabu lauk ni je ke???kalau blh aku nak msk mcm2 tapi risau gak sbb ni permulaan utk aku..tp alhamdulillah walaupun permulaan setiap hari ttp ade pelanggang baru yg singgah..dan ade gak pelanggang yg sama dtg utk kali 2 dan ke3 beli, so korang rase sdap ke tak kalu mcm tu????ape2 pung syukur alhamdulillah..Ya Allah...Engkau dgar permintaan aku...dan xlupa gak utk biras dan ipar aku yg menyokong aku..yg kekadang tuh dpt order dr kawan2 opis diaorg...selain dari dia org yg bg support kat aku ade org lain gak yg bg semangat kat aku ttulah..my hubby yg byk bg semangat kat aku dialah yg bersungguh2 mendorong aku utk buat ni semua...selain dr tu tentulah mak gan ayah kat kg..mak lglah siap dtg sini hntar keropok, dan macam2 bagai dari rempah hinggalah ke keropok...ayah xyah ckp ade hulur bantuan berupa keewangan lg..time ksh mak ,ayah dan semua...tak kiralah sokongan langsung atau xlangsung kalau aku nak crita semua kat sini nti korang jemu lak nak baca....So kalau kawan2 blog yg baca blog ni yg rase2 nak merasa ape yg best sgt gan nasi kerabu dan dagang aku ni leh le dtg kat Garden Road ops! Jalan Kebun Klang..kalau xtahu kat mana Jalan Kebun leh le tel aku mintak direction 016-9656632...tapi wat masa ni kena tapau dululah..sbb kalu ikut perancangan minggu dpan baru nak ltak meja gan kerusi...maaf ya tuan tanah nak sewa tanah ltak meja gan kerusi...kalau korang rase aku tipu kata nasi yg aku jual ni sdap...aku cabar korang dtg mkn dan rase keenakannya...baru korang blh tahu aku tipu ke tak...mcmana ade bran???? Kalu ikut perancangan aku gan my hubby start bulan 4 nti belah mlmnya nak wat ikan,sotong,udang dan ketam celup tepung...dan xlupa gak ade fishball,sosej, dan lain2 utk perut korang semua...so xteruja lg ke????mane2 yg rase dkat gan Jalan Kebun tu sila2lah dtg...yg jauh pung kalau nak dtg mmg dialu2kn...oklah bg yg masih xpuas ati ni aku tunjukkan gmbar2 utk tatapan korang semua...layannnn...
Cup Cakes

Muffin

Lupalak nak updated selain dari Nasi yg aku tunjukkan tu antara lainnya projek aku  Apam Polka dot, Kek Birthday, Japaness Chesse Kek,Kek Choc Moist,Muffin,Cup Cakes...alah biaselah..nak majukan diri...insyallah..korang semua doakan aku berjaya ya..amin...
Kek Karamel
Butter Muffin
Kek Karamel dan lagi
Japaness Chesse Cake
Kek Birthday Kek Karamel
Kek Birthday Choc Moist
Cup Cakes utk door gift
Apam polka dot
Kek Karamel lagi

No comments:

Post a Comment